در جلسه کمیته ایمنی مراسم سالگردشهادت سردار سلیمانی در کرمان اعلام شد:

تاکیدبر حفظ سلامت وجان زائران شهید سلیمانی

مسئول کمیته رسانه،فضای مجازی و روابط عمومی مکتب شهید سلیمانی خبرداد:

تدارک 100ویژه برنامه در سالگرد شهادت سید الشهدای مقاومت در کرمان  

مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان گفت:برای گرامیداشت سالگرد شهادت سردارسپهبدشهیدحاج قاسم سلیمانی،بیش از یکصد ویژه برنامه در استان کرمان تدارک دیده شده است.
کد خبر: ۱۳۸۴۴۰۲

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛مسئول کمیته رسانه،فضای مجازی و روابط عمومی مکتب شهید سلیمانی گفت:امتی‌ترین شخصیت کشور و جهان،محور وحدت اسلامی اعم از شیعه و سنی نیز بوده و اکنون در این ستاد برنامه ریزی لازم برای برگزاری ویژه برنامه‌های سالگرد سردار سلیمانی صورت می‌گیرد.

احمدعلیرمضانی،افزود:در برخی مراکز صدا و سیما و شبکه‌های سرا سری،هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا اطلاع رسانی‌ها در خصوص برنامه‌های سالگرد شهید سلیمانی از پایتخت مقاومت جهان اسلام به تمام نقاط کشور به خوبی انجام شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیزگفت:تولید محتوا برای مکتب حاج قاسم،بزرگ‌ترین ضربه را به دشمن وارد می‌کندو امسال نیز برای سالگرد شهید سلیمانی باید کار مفهومی و محتوایی به خوبی انجام شود.

سردارنظری،با اشاره به اغتشاش های اخیرگفت:پشتیبان این فتنه ها، آمریکا بوده و باید درفرصت هفته مقاومت این مسائل به ویژه برای دانشجویان و دانش‌آموزان روشنگری شود.

زمانی،دبیر ستاد ترویج مکتب شهید سلیمانی نیز گفت:سال گذشته برای اسکان۲۰هزار زائر آمادگی وجود داشت،اما امسال برای اسکان حدود۴۰هزار زائر در استان کرمان،برنامه ریزی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها